İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku

nafaka artırım davası

İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku Danışmanlık Hizmeti

İşçi-işveren ilişkisinden kaynaklanan ihtilaflarda, her türlü sektörde faaliyet gösteren şirketlere ve gerçek kişilere, işe alım, iş sözleşmelerinin hazırlanması ve sona erdirilmesi vb. her aşamada hukuki destek sağlamakta ve ayrıca işçi-işveren ilişkisinden doğan tüm uyuşmazlıkların çözümlenmesi için hizmet vermekteyiz.

Çalışanın izinlerinden emeklilik sürecine, işverenin işten çıkarma ve fesih uygulamasına kadar tüm çalışma hayatı unsurları kanunla düzenlenmiştir. İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku sayesinde hem çalışanın hem de işverenin hakları korunmaktadır.  Ege Hukuk olarak işçi haklarını gözeterek sağlıklı bir çalışma hayatı oluşmasını sağlıyor, işveren ve çalışanın yasal çerçevede hareket etmesi konusunda destek oluyoruz.

İş hukuku dalında sıklıkla karşılaşılan uyuşmazlıklar genellikle sözleşmenin işçi tarafının haklarının yerine getirilmemesinden kaynaklanmakta olup, işçinin yaptığı işin karşılığı olarak hak kazandığı ücretini hiç veya gereği gibi tam ya da gününde tahsil edememesi, fazla çalışması karşılığının kendisine ödenmemesi, geçersiz fesih hallerinde işe iade prosedürü, iş akdinin sona erdiği durumlarda kıdem ve ihbar tazminatının tahsili,  gibi durumlardır. Söz konusu durumlarda hem işçi hem işveren müvekkillerimizi öncelikle zorunlu arabuluculuk sürecinde temsil etmekte ve dava ikamesi söz konusu olduğunda da tüm dava aşamalarının takibini sağlamaktayız.

İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku alanında verilen hizmetlerden bazıları;

1. İş akdinin feshi davaları

2. İşe iade davaları

3. Kıdem ve ihbar tazminatı davaları

4. İş kazası ve iş kazasından doğan tazminat davaları

5. Sosyal sigorta davaları

HUKUKİ DESTEĞE Mİ İHTİYACINIZ VAR?

Bizi Arayın : +90 (532) 668 46 64 / +90 216 709 71 81

info@egehukukofisi.com